جستجو

با عرض پوزش - این محصول دیگر در دسترس نیست

>> آموزش مقدماتی و متوسط کرل دراو >> به همراه نرم افزار Corel Draw >> سازگار با تمام نسخه های ویندوز >> ارائه نمونه های کاربردی در مدت آموزش
شناسه محصول: 673
38,000 تومان
30,400 تومان
decrease increase
اشتراک گذاری در:
banner
 
 
 
 

 آموزش نرم افزار کورل 

 

اولین تصویرهایی که طراحی شد برپایه پیکسل بود همان مربع‌های خیلی کوچکی که وقتی به صفحه تلویزیون‌های قدیمی‌ نزدیک می‌شدیم می‌دیدیم. نرم‌افزار فتوشاپ هم برپایه همین پیکسل‌ها، تصاویر را ویرایش و طراحی می‌کند. همانطور که می‌دانید پیکسل‌ها همه‌چیز تمام نیستند بنابراین یک نرم‌افزار طراحی جدید به اسم کورل دراو  در کانادا ساخته و به بازار ارائه شد. 

 

تصاویری که با کورل طراحی می‌شوند برپایه بردار یا اصطلاحا وکتوری هستند و همین ویژگی باعث می‌شود قابلیت‌های جدید و منحصربه‌فردی داشته باشند

کورل نام یکی از معروف ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های نرم‌افزاری دنیاست که در سال ۱۹۹۰ افتتاح شد.

 

این شرکت برای اولین بار با ساخت نرم افزار CorelDraw توانست قابلیت‌های بی‌نظیر خود را به جهان معرفی کند و در نهایت با ادغام شدن با شرکت یولید در سال ۲۰۰۹ به یکی از اصلی‌ترین غول‌های جهانی تبدیل شد . تصاویر در دو دسته‌ی جداگانه ثبت می‌شوند: برداری و پیکسلی. 

 

 تصاویر برداری به دلیل دارا بودن ویژگی متمایز کارایی بیشتری دارند زیرا با بزرگ کردن آن‌ها کیفیت تصویر از بین نمی رود و از سوی دیگر نیز حجم کمتری دارند و ذخیره‌سازی آن‌ها آسانتر است.

 

CorelDraw  بر پایه ی و اساس برداری تنظیم شده است و به کاربران فرصت داده تا بتوانند خلاقیت‌های حرفه ای داشته باشند. امروزه در ساخت وب سایت‌های وسیع به طور ویژه از آن می‌توان بهره‌مند شد‌، دستیابی به الگو و طرح‌های مختلف در تصاویر گوناگون با استفاده از ویژگی‌های این نرم افزار به طور کامل ممکن است.

 

شعار این نرم افزار :«corelDRAW graphics suite»، نرم افزاری کاملا حرفه ای برای طراحی گرافیکی است.

 
 
 
 
 
 



نکته مهم : این آموزش روی سیستم عامل ویندوز 10 نسخه 1803 اجرا نمی گردد .

فصل اول: محیط کاری 

آشنایی با محیط کار
-  پنجره Welcome screen
-  باز کردن فایلهای کرل 
-  آشنایی با Work space
-  آشنایی با محیط کاری کرل
-  معرفی پنلها 
ساخت محیط کاری 
-  دسترسی به پنلهای کرل
-  دسترسی به محیطهای کاری 
-  ساخت محیط کاری جدید 
تنظیمات محیط کاری 
-  تنظیمات و کنترل پنل 
-  آشنایی با تنظیمات ابزارها
-  قفل کردن پنلها 
کلیدهای میانبر 
-  آشنایی با Option
-  آشنایی با Command
-  تعیین کلید میانبر 
مدیریت پنجره ها 
-  نحوه قرار گیری پنجره ها 
-  شناور کردن پنجره در محیط
-  ساخت پنجره جدید 
کنترل نمای دید 
-  بزرگنمایی و کوچک نمایی 
-  استفاده از ابزار ذره بین 
-  کار با ابزار Hand
-  آشنایی با Navigation
-  کار با View Manger
مدهای نمایشی 
-  معرفی مدهای نمایشی 
-  نحوه دسترسی به مدها 
-  معرفی مد Enhanced
-  مد Simple Wireframe
-  مد Wireframe
-  مد Draft
-  معرفی مد Normal
-  معرفی مد Pixel
-  آشنایی با Full Screen
-  Preview Selected only

فصل دوم : رسم اشکال پایه 

ایجاد سند
-  توضیحاتی در مورد سند 
-  باز کردن سند جدید 
-  ساخت یک Preset
-  تنظیمات سند ساخته شده 
-  ذخیره کردن سند 
سندهای چند صفحه ای 
-  اضافه کردن صفحه 
-  استفاده از قالبهای آماده 
-  جابجایی صفحات 
-  حذف صفحه 
-  نام گذاری صفحه 
-  تکثیر یک صفحه 
-  آشنایی با دستور Go to Page
-  آشنایی با Page Sorter
رسم چهارگوش
-  رسم یک چهارگوش
-  کلیدهای میانبر 
-   خصوصیات چهارگوش 
-  کنترل ابعاد
رسم دایره 
-  رسم یک دایره
-  کلیدهای میانبر 
-  آشنایی با خصوصیات دایره 
-  کنترل ابعاد و موقعیت دایره 
رسم چندضلی و ستاره 
-  ترسیم چند ضلعی 
-  تعیین تعداد اضلاع 
-  رسم ستاره 
-  کنترل خصوصیات ستاره و چند ضلعی
ویرایش اشکال پایه 
-  آشنایی با ابزار Shape
-  کنترل خصوصیات اشکال با Shape
-  تعیین خصوصیات شکل قبل از ترسیم
شکلهای آماده 
-  آشنایی با شکلهای آماده 
-  رسم شکل 
-  کنترل ظاهری
آشنایی با Fill, Outline 
-  بررسی اجزاء یک شکل 
-  معرفی Fill
-  معرفی outline
-  تغییر رنگ Fill و Out line
-  آشنایی با Edit Fill
-  آشنایی با Outline Pen
-  تغییر خصوصیات پیش فرض ترسیم

فصل سوم : خطوط راهنما 
واحد اندازه صفحه 
-  تنظیم واحد اندازه صفحه 
-  آشنایی با خط کش
-  تنظیمات خط کش 
-  تغییر نقطه صفر و صفر
-  تعیین مقیاس خط کش 
کار با Grid Line
-  معرفی Grid
-  مزایای استفاده از Grid
-  تنظیمات Grid
-  معرفی Baseline Grid
-  تنظیمات Baseline Grid
کار با Line Guide
-  آشنایی با خطوط راهنما 
-  استفاده از خطوط راهنما 
-  تنظیمات خطوط راهنما 
-  آشنایی با پنجره Guideline
-  آشنایی با Smart Guide
کار با Snap
-  معرفی Snap
-  آشنایی با Snap to Object
-  تنظیمات Snap
-  فعال و غیر فعال کردن Snap
-  تعیین محدوده عملکرد Snap

فصل چهارم : مدیریت و دسته بندی اشکال 
انتخاب اشکال 
-  کار با ابزار Selection
-  انتخاب چند شکل 
-  بررسی Status bar
-  آشنایی با Object Manager 
-  قفل کردن یک شکل
-  انتخاب آبجکتهایی که دیده نمی شوند
دسته بندی اشکال 
-  آشنایی با دستور Group
-  انتخاب یک شکل از یک گروه 
-  آشنایی با دستور
-  آشنایی با دستور Ungroup All
کار با ابزار Graph Paper
اولویت نمایش اشکال 
-  آشنایی با Ordering
-  کار بادستور To Front Of Page
-  کار بادستور To Back Of Page
-  کار بادستور Forward one
کار بادستور Back One
-  جابجایی اشکال در لایه ها 
-  کار بادستور In front Of  و Behind
چیدمان اشکال 
-  چیدمان شکلها نسبت به هم 
-  چیدمان اشکال نسبت به صفحه 
-  پنجره Align and Distribute
کنترل فاصله شکلها 
-  آشنایی با Distribute
-  تعیین فاصله اشکال نسب به هم 
-  تعیین فاصله اشکال نسب به صفحه 

فصل پنجم : تغییر اندازه و تکثیر 
آشنایی با  Origin Object 
-  کاربرد Origin Object 
-  تغییر محل Origin Object
تغییر اندازه 
-  تغییر اندازه شکل 
-  آشنایی با Relative Corner Spacing
-  تغییر اندازه با ابزار Free Transform
چرخش 
-  چرخش شکل 
-  چرخش شکل نسب به نقطه دلخواه
-  مایل سازی شکل 
-  چرخش شکل با ابزار Free Transform
گردش آینه ای 
-  کار با دستور Mirror
-  گردش آینه ای با ابزار Free Transform
کار با Object Coordinate 
-  کارایی Object Coordinate 
-  ترسیم شکل با کمک Object Coordinate
-  تغییر اندازه به صورت درصدی 
-  ترسیم ستاره و چند ضلعی 
کار با Step And Repeat
-  کار با دستور Copy و Past
-  تکثیر شکل با کیبرد
-  تکثیر شکل  با ماوس 
-  آشنایی با Step And Repeat
کار با Transformation
-  آشنایی با پنجره Transformation
-  تغییر اندازه با Transformation
-  چرخش شکل با Transformation
-  گردش آینه ای با Transformation
-  تکثیر اشکال با Transformation
دستور Repeat Move
-  آشنایی با دستور Repeat
دستور Duplicate
-  آشنایی با دستور Duplicate
-  تعیین میزان عملکرد Duplicate
Clear transformation
-  دستور Clear transformation
-  اهمیت ترسیم ابتدایی شکل 

فصل ششم : خصوصیات خط

خصوصیات Outline 
-  آشنایی با مفهوم Outline
-  کار با پنجره Outline Pen
-  کنترل ضخامت خط 
-  ایجاد کردن خط چین
-  آشنایی با Corner
-  کار با Miter Limit
خصوصیات خط 
-  کنترل ابتدا و انتهای خط
-  آشنایی با جهت ترسیم 
-  آشنایی با Line Caps
-  تعیین Position خط 
ضخامت Outline 
-  آشنایی با Scale With Object
-  آشنایی با Behind Fill
-  کار با Calligraphy

فصل هفتم : رنگ آمیزی 
آشنایی با پالتهای رنگ 
-  اعمال رنگ بهFill  
-  اعمال رنگ به Outline
-  آشنایی با Document Pallet
-  جزئیات د رمورد انتخاب رنگ 
-  ترکیب رنگ 
-  آشنایی با Pallet Editor
مدهای رنگ 
-  آشنایی با مدهای رنگ 
-  معرفی Spot Color
-  آشنایی با Color Docker
-  اضافه کردن پلت های رنگ 
-  آشنایی با مد RGB
-  آشنایی با رنگ CMYK
آشنایی با Color Style 
-  آشنایی با Color Style
-  مزایای استفاده از Color Style
-  اضافه کردن رنگ در Color Style
-  ویرایش یک رنگ 
آشنایی با Uniform Fill
-  آشنایی با ابزار Inactive Fill
-  آشنایی با Edit Fill
-  انتخاب رنگ 
-  اضافه کردن رنگ به پالت رنگ 
-  کار با Color Mixer
-  کار با Color Library
کار با طیف رنگ 
-  ایجاد یک طیف رنگی 
-  بررسی انواع طیف رنگی 
-  اضافه کردن رنگ به طیف رنگی 
-  تنظیمات طیف رنگی 
-  محدوده عملکرد طیف رنگی 
کار با Harmony
-  آشنایی با مفهوم هارمونی 
-  ساخت یک هارمونی بوسیله شکل
-  ویرایش رنگهای یک هارمونی
-  ساخت هارمونی با کمک یک رنگ
کار با Vector Pattern
-  اعمال Pattern به شکل 
-  کنترل تنظیمات ظاهری Pattern
-  ساخت یک Pattern  جدید 
-  دستور Transform With Object
کار با Bitmap , Color Pattern
-  آشنایی با Bitmap pattern
-  تنظیمات ظاهری Bitmap pattern
-  استفاده از تصویر برای Pattern
-  کنترل رنگ Pattern
-  آشنایی با Color Pattern
کار با Texture Fill
-  آشنایی با Texture Fill
-  انتخاب بافتهای متنوع 
-  ساخت بافت بصورت رندوم 
کار با Fill  Interactive 
-  کار با ابزار Interactive Fill
-  کنترل ظاهری Fill با کمک ابزار Interactive
-  ایجاد طیف رنگی Transparent
-  تکنیکهایی در مورد رنگ آمیزی 
کار با Eye dropper
-  نکاتی در مورد رنگ آمیزی 
-  تکنیک ساخت یک سایه 
-  آشنایی با Eye dropper
-  آشنایی با تنظیمات Eye dropper

فصل هشتم : Shaping
کار با ابزار Shape 
-  دستور Convert curve
-  آشنایی با Curve
-  کار با ابزار Shape
-  اشاره به جهت ترسیم 
-  انتخاب یک یا چند نقطه 
-  جابجایی نقاط 
کنترل اهرمها و نقاط
-  آشنایی با اهرم 
-  ایجاد کردن اهرم 
-  نسبت اهرم به نقطه 
-  حالت های مختلف اهرم 
-  اضافه کردن نقطه 
-  حذف کردن نقطه 
-  شروع به ترسیم شکل 
Fillet / Scallop / chamfer
-  روشی برای ایجاد یک منحنی
-  Fillet / Scallop / chamfer
-  کنترل گوشه های یک Curve
دستور Combine
-  آشنایی با دستور Combine
-  تلفیق چند شکل با Combine
-  نحوه عملکرد دستور Combine
-  آشنایی با دستور Break apart
دستور Weld
-  آشنایی با دستور Weld
-  یکی کردن شکلها با Weld
دستور Trim
-  آشنایی با دستور Trim
-  کم کردن شکلها از یکدیگر
-  برش زدن شکل با دستور Trim
-  Convert Outline to Object
دستور Intersect
-  آشنایی با دستور Intersect
-  ترسیم شکل با  Intersect
کار با پالت Shaping
-  آشنایی با پنل Shaping
-  آشنایی با Source Object
-  آشنایی با Target Object
کار با مسیرهای باز 
-  باز کردن یک مسیر بسته 
-  بستن یک مسیر باز 
-  یکی کردن دو مسیر باز 
ابزارهای برش 
-  آشنایی با ابزار Knife
-  تنظیمات ابزار Knife
-  کار با ابزار Virtual segment
-  کار با ابزار Eraser
-  تنظیمات ابزار Eraser
-  تکنیکهایی در مورد رسم کل 
-  تکنیکهایی در مورد نورپردازی شکل 
 
 
 

 دانلود

 
 
 

 چکیده ای از آموزش نرم افزار corel 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 آموزش نرم افزار کورل 

 

اولین تصویرهایی که طراحی شد برپایه پیکسل بود همان مربع‌های خیلی کوچکی که وقتی به صفحه تلویزیون‌های قدیمی‌ نزدیک می‌شدیم می‌دیدیم. نرم‌افزار فتوشاپ هم برپایه همین پیکسل‌ها، تصاویر را ویرایش و طراحی می‌کند. همانطور که می‌دانید پیکسل‌ها همه‌چیز تمام نیستند بنابراین یک نرم‌افزار طراحی جدید به اسم کورل دراو  در کانادا ساخته و به بازار ارائه شد. 

 

تصاویری که با کورل طراحی می‌شوند برپایه بردار یا اصطلاحا وکتوری هستند و همین ویژگی باعث می‌شود قابلیت‌های جدید و منحصربه‌فردی داشته باشند

کورل نام یکی از معروف ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های نرم‌افزاری دنیاست که در سال ۱۹۹۰ افتتاح شد.

 

این شرکت برای اولین بار با ساخت نرم افزار CorelDraw توانست قابلیت‌های بی‌نظیر خود را به جهان معرفی کند و در نهایت با ادغام شدن با شرکت یولید در سال ۲۰۰۹ به یکی از اصلی‌ترین غول‌های جهانی تبدیل شد . تصاویر در دو دسته‌ی جداگانه ثبت می‌شوند: برداری و پیکسلی. 

 

 تصاویر برداری به دلیل دارا بودن ویژگی متمایز کارایی بیشتری دارند زیرا با بزرگ کردن آن‌ها کیفیت تصویر از بین نمی رود و از سوی دیگر نیز حجم کمتری دارند و ذخیره‌سازی آن‌ها آسانتر است.

 

CorelDraw  بر پایه ی و اساس برداری تنظیم شده است و به کاربران فرصت داده تا بتوانند خلاقیت‌های حرفه ای داشته باشند. امروزه در ساخت وب سایت‌های وسیع به طور ویژه از آن می‌توان بهره‌مند شد‌، دستیابی به الگو و طرح‌های مختلف در تصاویر گوناگون با استفاده از ویژگی‌های این نرم افزار به طور کامل ممکن است.

 

شعار این نرم افزار :«corelDRAW graphics suite»، نرم افزاری کاملا حرفه ای برای طراحی گرافیکی است.

 
 
 
 
 
 



نکته مهم : این آموزش روی سیستم عامل ویندوز 10 نسخه 1803 اجرا نمی گردد .

فصل اول: محیط کاری 

آشنایی با محیط کار
-  پنجره Welcome screen
-  باز کردن فایلهای کرل 
-  آشنایی با Work space
-  آشنایی با محیط کاری کرل
-  معرفی پنلها 
ساخت محیط کاری 
-  دسترسی به پنلهای کرل
-  دسترسی به محیطهای کاری 
-  ساخت محیط کاری جدید 
تنظیمات محیط کاری 
-  تنظیمات و کنترل پنل 
-  آشنایی با تنظیمات ابزارها
-  قفل کردن پنلها 
کلیدهای میانبر 
-  آشنایی با Option
-  آشنایی با Command
-  تعیین کلید میانبر 
مدیریت پنجره ها 
-  نحوه قرار گیری پنجره ها 
-  شناور کردن پنجره در محیط
-  ساخت پنجره جدید 
کنترل نمای دید 
-  بزرگنمایی و کوچک نمایی 
-  استفاده از ابزار ذره بین 
-  کار با ابزار Hand
-  آشنایی با Navigation
-  کار با View Manger
مدهای نمایشی 
-  معرفی مدهای نمایشی 
-  نحوه دسترسی به مدها 
-  معرفی مد Enhanced
-  مد Simple Wireframe
-  مد Wireframe
-  مد Draft
-  معرفی مد Normal
-  معرفی مد Pixel
-  آشنایی با Full Screen
-  Preview Selected only

فصل دوم : رسم اشکال پایه 

ایجاد سند
-  توضیحاتی در مورد سند 
-  باز کردن سند جدید 
-  ساخت یک Preset
-  تنظیمات سند ساخته شده 
-  ذخیره کردن سند 
سندهای چند صفحه ای 
-  اضافه کردن صفحه 
-  استفاده از قالبهای آماده 
-  جابجایی صفحات 
-  حذف صفحه 
-  نام گذاری صفحه 
-  تکثیر یک صفحه 
-  آشنایی با دستور Go to Page
-  آشنایی با Page Sorter
رسم چهارگوش
-  رسم یک چهارگوش
-  کلیدهای میانبر 
-   خصوصیات چهارگوش 
-  کنترل ابعاد
رسم دایره 
-  رسم یک دایره
-  کلیدهای میانبر 
-  آشنایی با خصوصیات دایره 
-  کنترل ابعاد و موقعیت دایره 
رسم چندضلی و ستاره 
-  ترسیم چند ضلعی 
-  تعیین تعداد اضلاع 
-  رسم ستاره 
-  کنترل خصوصیات ستاره و چند ضلعی
ویرایش اشکال پایه 
-  آشنایی با ابزار Shape
-  کنترل خصوصیات اشکال با Shape
-  تعیین خصوصیات شکل قبل از ترسیم
شکلهای آماده 
-  آشنایی با شکلهای آماده 
-  رسم شکل 
-  کنترل ظاهری
آشنایی با Fill, Outline 
-  بررسی اجزاء یک شکل 
-  معرفی Fill
-  معرفی outline
-  تغییر رنگ Fill و Out line
-  آشنایی با Edit Fill
-  آشنایی با Outline Pen
-  تغییر خصوصیات پیش فرض ترسیم

فصل سوم : خطوط راهنما 
واحد اندازه صفحه 
-  تنظیم واحد اندازه صفحه 
-  آشنایی با خط کش
-  تنظیمات خط کش 
-  تغییر نقطه صفر و صفر
-  تعیین مقیاس خط کش 
کار با Grid Line
-  معرفی Grid
-  مزایای استفاده از Grid
-  تنظیمات Grid
-  معرفی Baseline Grid
-  تنظیمات Baseline Grid
کار با Line Guide
-  آشنایی با خطوط راهنما 
-  استفاده از خطوط راهنما 
-  تنظیمات خطوط راهنما 
-  آشنایی با پنجره Guideline
-  آشنایی با Smart Guide
کار با Snap
-  معرفی Snap
-  آشنایی با Snap to Object
-  تنظیمات Snap
-  فعال و غیر فعال کردن Snap
-  تعیین محدوده عملکرد Snap

فصل چهارم : مدیریت و دسته بندی اشکال 
انتخاب اشکال 
-  کار با ابزار Selection
-  انتخاب چند شکل 
-  بررسی Status bar
-  آشنایی با Object Manager 
-  قفل کردن یک شکل
-  انتخاب آبجکتهایی که دیده نمی شوند
دسته بندی اشکال 
-  آشنایی با دستور Group
-  انتخاب یک شکل از یک گروه 
-  آشنایی با دستور
-  آشنایی با دستور Ungroup All
کار با ابزار Graph Paper
اولویت نمایش اشکال 
-  آشنایی با Ordering
-  کار بادستور To Front Of Page
-  کار بادستور To Back Of Page
-  کار بادستور Forward one
کار بادستور Back One
-  جابجایی اشکال در لایه ها 
-  کار بادستور In front Of  و Behind
چیدمان اشکال 
-  چیدمان شکلها نسبت به هم 
-  چیدمان اشکال نسبت به صفحه 
-  پنجره Align and Distribute
کنترل فاصله شکلها 
-  آشنایی با Distribute
-  تعیین فاصله اشکال نسب به هم 
-  تعیین فاصله اشکال نسب به صفحه 

فصل پنجم : تغییر اندازه و تکثیر 
آشنایی با  Origin Object 
-  کاربرد Origin Object 
-  تغییر محل Origin Object
تغییر اندازه 
-  تغییر اندازه شکل 
-  آشنایی با Relative Corner Spacing
-  تغییر اندازه با ابزار Free Transform
چرخش 
-  چرخش شکل 
-  چرخش شکل نسب به نقطه دلخواه
-  مایل سازی شکل 
-  چرخش شکل با ابزار Free Transform
گردش آینه ای 
-  کار با دستور Mirror
-  گردش آینه ای با ابزار Free Transform
کار با Object Coordinate 
-  کارایی Object Coordinate 
-  ترسیم شکل با کمک Object Coordinate
-  تغییر اندازه به صورت درصدی 
-  ترسیم ستاره و چند ضلعی 
کار با Step And Repeat
-  کار با دستور Copy و Past
-  تکثیر شکل با کیبرد
-  تکثیر شکل  با ماوس 
-  آشنایی با Step And Repeat
کار با Transformation
-  آشنایی با پنجره Transformation
-  تغییر اندازه با Transformation
-  چرخش شکل با Transformation
-  گردش آینه ای با Transformation
-  تکثیر اشکال با Transformation
دستور Repeat Move
-  آشنایی با دستور Repeat
دستور Duplicate
-  آشنایی با دستور Duplicate
-  تعیین میزان عملکرد Duplicate
Clear transformation
-  دستور Clear transformation
-  اهمیت ترسیم ابتدایی شکل 

فصل ششم : خصوصیات خط

خصوصیات Outline 
-  آشنایی با مفهوم Outline
-  کار با پنجره Outline Pen
-  کنترل ضخامت خط 
-  ایجاد کردن خط چین
-  آشنایی با Corner
-  کار با Miter Limit
خصوصیات خط 
-  کنترل ابتدا و انتهای خط
-  آشنایی با جهت ترسیم 
-  آشنایی با Line Caps
-  تعیین Position خط 
ضخامت Outline 
-  آشنایی با Scale With Object
-  آشنایی با Behind Fill
-  کار با Calligraphy

فصل هفتم : رنگ آمیزی 
آشنایی با پالتهای رنگ 
-  اعمال رنگ بهFill  
-  اعمال رنگ به Outline
-  آشنایی با Document Pallet
-  جزئیات د رمورد انتخاب رنگ 
-  ترکیب رنگ 
-  آشنایی با Pallet Editor
مدهای رنگ 
-  آشنایی با مدهای رنگ 
-  معرفی Spot Color
-  آشنایی با Color Docker
-  اضافه کردن پلت های رنگ 
-  آشنایی با مد RGB
-  آشنایی با رنگ CMYK
آشنایی با Color Style 
-  آشنایی با Color Style
-  مزایای استفاده از Color Style
-  اضافه کردن رنگ در Color Style
-  ویرایش یک رنگ 
آشنایی با Uniform Fill
-  آشنایی با ابزار Inactive Fill
-  آشنایی با Edit Fill
-  انتخاب رنگ 
-  اضافه کردن رنگ به پالت رنگ 
-  کار با Color Mixer
-  کار با Color Library
کار با طیف رنگ 
-  ایجاد یک طیف رنگی 
-  بررسی انواع طیف رنگی 
-  اضافه کردن رنگ به طیف رنگی 
-  تنظیمات طیف رنگی 
-  محدوده عملکرد طیف رنگی 
کار با Harmony
-  آشنایی با مفهوم هارمونی 
-  ساخت یک هارمونی بوسیله شکل
-  ویرایش رنگهای یک هارمونی
-  ساخت هارمونی با کمک یک رنگ
کار با Vector Pattern
-  اعمال Pattern به شکل 
-  کنترل تنظیمات ظاهری Pattern
-  ساخت یک Pattern  جدید 
-  دستور Transform With Object
کار با Bitmap , Color Pattern
-  آشنایی با Bitmap pattern
-  تنظیمات ظاهری Bitmap pattern
-  استفاده از تصویر برای Pattern
-  کنترل رنگ Pattern
-  آشنایی با Color Pattern
کار با Texture Fill
-  آشنایی با Texture Fill
-  انتخاب بافتهای متنوع 
-  ساخت بافت بصورت رندوم 
کار با Fill  Interactive 
-  کار با ابزار Interactive Fill
-  کنترل ظاهری Fill با کمک ابزار Interactive
-  ایجاد طیف رنگی Transparent
-  تکنیکهایی در مورد رنگ آمیزی 
کار با Eye dropper
-  نکاتی در مورد رنگ آمیزی 
-  تکنیک ساخت یک سایه 
-  آشنایی با Eye dropper
-  آشنایی با تنظیمات Eye dropper

فصل هشتم : Shaping
کار با ابزار Shape 
-  دستور Convert curve
-  آشنایی با Curve
-  کار با ابزار Shape
-  اشاره به جهت ترسیم 
-  انتخاب یک یا چند نقطه 
-  جابجایی نقاط 
کنترل اهرمها و نقاط
-  آشنایی با اهرم 
-  ایجاد کردن اهرم 
-  نسبت اهرم به نقطه 
-  حالت های مختلف اهرم 
-  اضافه کردن نقطه 
-  حذف کردن نقطه 
-  شروع به ترسیم شکل 
Fillet / Scallop / chamfer
-  روشی برای ایجاد یک منحنی
-  Fillet / Scallop / chamfer
-  کنترل گوشه های یک Curve
دستور Combine
-  آشنایی با دستور Combine
-  تلفیق چند شکل با Combine
-  نحوه عملکرد دستور Combine
-  آشنایی با دستور Break apart
دستور Weld
-  آشنایی با دستور Weld
-  یکی کردن شکلها با Weld
دستور Trim
-  آشنایی با دستور Trim
-  کم کردن شکلها از یکدیگر
-  برش زدن شکل با دستور Trim
-  Convert Outline to Object
دستور Intersect
-  آشنایی با دستور Intersect
-  ترسیم شکل با  Intersect
کار با پالت Shaping
-  آشنایی با پنل Shaping
-  آشنایی با Source Object
-  آشنایی با Target Object
کار با مسیرهای باز 
-  باز کردن یک مسیر بسته 
-  بستن یک مسیر باز 
-  یکی کردن دو مسیر باز 
ابزارهای برش 
-  آشنایی با ابزار Knife
-  تنظیمات ابزار Knife
-  کار با ابزار Virtual segment
-  کار با ابزار Eraser
-  تنظیمات ابزار Eraser
-  تکنیکهایی در مورد رسم کل 
-  تکنیکهایی در مورد نورپردازی شکل 
 
 
 

 دانلود

 
 
 

 چکیده ای از آموزش نرم افزار corel 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
مشخصات محصولات
تعداد DVD 2
شماره مجوز 8-02147-044807
تاریخ ورود 1393/12/04
*
*
*
مشخصات محصولات
تعداد DVD 2
شماره مجوز 8-02147-044807
تاریخ ورود 1393/12/04
مشتریانی که این کالا را خریدند، کالاهای زیر را نیز می خرند
20%

آموزش اتوکد پیشرفته -آموزش پیشرفته Autocad 2019-Part 2

>>بیش از 15 ساعت آموزش >>مدرس:سام آذر عسگری
55,000 تومان 44,000 تومان

آموزش مقدماتی و متوسط 3Ds MAX 2018

>> آموزش با بیانی بسیار ساده و مفهومی >> بدون محدودیت در دفعات نصب >> بیش از 9 ساعت آموزش >> ارائه نمونه های کاربردی در مدت آموزش >> به همراه نرم افزار 3Ds Max 2018
38,000 تومان

آموزش پیشرفته 3Ds MAX 2018

>> آموزش با بیانی بسیار ساده و مفهومی >> بدون محدودیت در دفعات نصب >> بیش از 9 ساعت آموزش >> ارائه نمونه های کاربردی در مدت آموزش >> به همراه نرم افزار 3Ds Max 2018
38,000 تومان
20%

آموزش ویدئو استودیو Video Studio از صفر تا صد

>> آموزش جامع کرل ویدئو استدیو >> به همراه نرم افزار Corel Video Studio >> سازگار با تمام نسخه های ویندوز >> ارائه نمونه های کاربردی در مدت آموزش
55,000 تومان 44,000 تومان
آخرین نسخه ویندوز 10
فیلترها
Sort
display